Autoverzekering - Corona, opinie van sberg

Prijs niveau
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kwaliteit van de waarborgen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kwaliteit klantendienst
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Algemene tevredenheid
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heel duur als jonge automobilist. Geen informatie over de verhoging van mijn premie na het eerste jaar (heb dus mezelf meer info moeten aanvraagen). Vaak geen reactie op mijn mails naar de klantendienst. Maar wel heel snelle reactie van de klantendienst na een ongeval!

Ik ben 56 jaar en betaal nu 150€ minder dan bij mijn makelaar. In januari was mijn voorruit stuk door een steen en ik ben direct en heel vriendelijk geholpen geweest door de klantendienst. Jan De Visser

28-02-2013 | jdv

Gelieve en commentaar in te geven van minimum 20 karakters!

0 karakter(s)

Gelieve en commentaar in te geven van minimum 20 karakters!